Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Éjszaka az járt a fejemben, hogy a jóval több mint 30 évem alatt nem fogtam ki olyan hölgyet, aki aztán tényleg…

Nem volt sok barátnőm, mindig is komoly kapcsolatra, szeretetre vágytam – talán ez is lehet az oka a problémámnak? A komoly, intelligens nők nem annyira szexőrültek?
De ez a megfogalmazás sem jó, mert nem akarok én szexőrültet. Arra vágyom, hogy kicsit lelkesebb legyen a szexben.
 
Emlékeimet leporolva sejlik fel, hogy tulajdonképpen soha nem találkoztam olyan lánnyal, aki például kimondottan szereti a mikrofonpróbát. Pedig én kívánnám, legalább időnként. Párjaim soha nem szerették ezt művelni. Pedig ettem, ittam én már mindent, hogy ne az legyen az indok, hogy töltöttpaprika-ízű vagy savanyú, vagy éppen édes.
 
Persze, filmekben lát ilyeneket az ember, meg barátoktól is ezt-azt hallok, de én ennyi idő alatt hogy a fenébe nem találkoztam ilyen lányokkal. Talán rossz helyen mozogtam. Nem járok dizsibe, nincs egyéjszakás kalandom - talán ott vannak ilyen kvalitású lányok.
Az egy más kérdés, hogy a filmekben ugyebár nem a középvezető vagy efféle hölgyek művelik felsőfokon eme 1-2-3 mikrofonpróba, most jó…
 
Arra jutottam, hogy bizonyos iq felett a hölgyek konzervatív szexet kedvelik.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://caffeteria.blog.hu/api/trackback/id/tr412392395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anna egy ponyvaregény · http://wallybaba.blogspot.com/ 2010.10.26. 13:30:43

Hát ez egyáltalán nem igaz!!!! Az, hogy ki mit szeret, nincs összefüggésben az IQ-val. Vannak ám kegyetlen vad üygvédnők, dokinők, diplomás szexőrültek stb. Egyszerűen rossz csillagzat alatt jössz-mész, vagy te sem vagy elég vad, ezért csak langyos csajokat vonzol...
Egyébként állítólag ha valamit nagyon akarunk - az egy napon teljesül. Csak nem tudjuk mikor és hol. De teljesül. Úgyhogy készülj! Készülj a nagy kalandra :)

harmincas férfi 2010.10.26. 14:02:55

@Anna egy ponyvaregény:
"Vannak ám kegyetlen vad üygvédnők, dokinők, diplomás szexőrültek stb"...
A kérdés, merre vannak? Találkoznék szívesen velük!

Anna egy ponyvaregény · http://wallybaba.blogspot.com/ 2010.10.27. 08:54:40

Pont ez a szép, hogy nem tudod hol és mikor botlasz beléjük ;) Amúgy mi nők is imádjuk a vidám pasikat, szóval ne görcsölj, légy könnyed, járj nyitott szemmel (de ne nyitott sliccel), aztán majd meglátod...sikerülni fog. Ha nem is mindjárt egy ügyvédnő, de például egy cuki péklány, vagy egy patikuskisasszony :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.11.10. 09:24:23

Ízlések és pofonok. Nem hiszem, hogy ez a dolog IQ függő lenne. Ha már inkább, akkor EQ. Mert ha tudom, mit szeret a másik, onnantól már nem megerőltetés lesz, hanem örömmel adott ajándék... ;)
süti beállítások módosítása